Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • OrsonTSI
    Rider
    • 2010
    • 716
    • Volkswagen
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Zamieszczone przez Andys
    Zamieszczone przez patryk23
    Widzę ,że Ceny poszły w górę (u stacha47 kupowałem za 400 jako 2 osoba od niego, widać wyczuł pismo nosem) Ale Uwaga klient nie kwapi się do kontaktu mailowego a tym bardziej telefonicznego . Co nie oznacza,ze części nie wysyła .
    Wysyła części, ja kupiłem za 600zł z przesyłką kurierską, z dnia na dzień.
    ale zapomnialiscie napisac ze brak FV czyli automatycznie gwarancji.....

    koles sprzedaje na allegro 5 szt bez papieru..... ciekawe skad ma? a moze jest pracownikiem lub ma kogos w serwisie kto wynosi czesci a wstawia klientom kit ze tak, nowy zamontowany !
    OII 1,4 TSI Elegance

    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

    Komentarz

    • patryk23
      L&K
      • 2011
      • 1105
      • Octavia II (1Z3)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      faktura..... zadnego rachunku !!! Ale tak jak mówisz jest podpiety do jakiegos ASO i dorabia, przy cenie rynkowej to i tak tanio ( A jak były za 399 to jak za darmo).

      Komentarz

      • Andys
        Elegance
        • 2007
        • 762

        Zamieszczone przez patryk23
        Zamieszczone przez Andys
        LUKI, informację masz oczywiście od swojego znajomego z ASO?

        patryk23 skoro kupowałeś od Stach47 swój chiński nastawnik jako jeden z pierwszych, wymieniałeś go już, jeśli tak, ile na nim przejechałeś?

        jeśli tak wygląda chiński nastawnik, to nie jest nawet odrobinę podobny do tego, który kupiłem :lol:

        Nie pamietam bym mówił coś ,ze kupowałęm chiński...

        Zanim go założyłem kontaktowałem sie CBA , CIA , FBI , ABCDEF i G Sprawdzałęm znaki na ziemi i niebie czy jest org.

        A tak serio Aso Wzielo go w łapy i zawierdzili ze jest org wpisem na zleceniu

        Z tego co pamietam to mial loga audi o vw i ze made in hungary ,słynny numerek i wyglad normalny - nie chinski w org opakowaniu oraz w nieotwartej niebieskiej folii (stary wygladał identycznie tyle ze inny nr)


        Ja zrobiłem na nim dopiero ok 15 tysiakow i jestem neutralny do wydawania opinii

        Nie podniecam sie ze jest super i nie ma dieslo-benzyny po ok roku wlalem inny olel ( lazer ) i czekam co bedzie zima jest jeszcze gwarancja ok roku . Pozyjemy zobaczymy
        Masz rację, Ty nie pisałeś, że to chińczyk. Ja powinienem napisać, że to "chińczyk" ;-). Kupiłem identyczny i nic nie wskazuje na to, że to podróba. Dlatego pytałem jak Ci się spisuje po wymianie.
        Pozdrawiam,
        Andys

        Komentarz

        • adiamo
          Classic
          • 2010
          • 20

          patryk23, Cześć, od wczoraj próbuję przesłać wiadomość na PW.
          Niestety wszystkie lądują w koszyku do wysłania.
          Możesz podać jeszcze jakiś namiar na siebie??

          Pozdrawiam
          Adiamo

          Komentarz

          • Wojtas_Poznań
            RS
            • 2010
            • 2822

            adiamo, don't panic :szeroki_usmiech jak Kolega przeczyta twoje PW to wylądują automatycznie w koszyku wysłane 8)
            SPOT Poznań:
            .....
            ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


            Error 503 Wojtas Unavailable :P

            Komentarz

            • matompra
              Ambiente
              • 2010
              • 220

              no to problem powrócił, miesiąc od zmiany napinacza, łańcucha objawy terkotania po raz trzeci usłyszałem. Jutro jadę do ASA, zauważyłem tez trochę mokrą na spodzie obudowę. W sobotę jadę na wakacje a przede mną ponad 1400km i taka niemiła niespodzianka. Ciekawe co jutro usłyszę, mam niby 24 miechy gwarancji ale usłyszeć ten cudowny dźwięk przed urlopem to jakoś nie godzi się człowiekowi jadącemu na odpoczynek. Trzymajcie kciuki za mnie.
              Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
              Była:
              Jest:
              1) Octavia 1,4 TSI

              jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

              Komentarz

              • cordoba12
                Ambiente
                • 2012
                • 210
                • Octavia II (1Z3)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                LUKI czy oprócz tych częśći które podałeś:

                nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
                łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
                napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
                prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
                prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
                uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
                uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
                o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

                trzeba coś jeszcze kupić, czy to juz jest wszystko potrzebne do reanimacji...??

                Muszę pomału chyba też się szykować na wymianę. 51 tys i po raz pierwszy niedawno usłyszałem wszystkim znany dźwięk :cry:
                Mój Szkodnik :-)
                Pozdrawiam
                Rafał

                Komentarz

                • Northeusz
                  RS
                  • 2010
                  • 1677
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                  Zamieszczone przez matompra
                  no to problem powrócił, miesiąc od zmiany napinacza, łańcucha objawy terkotania po raz trzeci usłyszałem. Jutro jadę do ASA, zauważyłem tez trochę mokrą na spodzie obudowę. W sobotę jadę na wakacje a przede mną ponad 1400km i taka niemiła niespodzianka. Ciekawe co jutro usłyszę, mam niby 24 miechy gwarancji ale usłyszeć ten cudowny dźwięk przed urlopem to jakoś nie godzi się człowiekowi jadącemu na odpoczynek. Trzymajcie kciuki za mnie.
                  Czyli jednak najnowsze wersje elementów, jakie montują nie rozwiązują w dalszym ciągu problemu? Czy może nie wymienili wszystkiego, co powinni wymienić w takiej sytuacji?
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz

                  • czto
                    Rider
                    • 2010
                    • 546
                    • Octavia III (5E3)
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    Zamieszczone przez matompra
                    no to problem powrócił, miesiąc od zmiany napinacza, łańcucha objawy terkotania po raz trzeci usłyszałem. Jutro jadę do ASA, zauważyłem tez trochę mokrą na spodzie obudowę. W sobotę jadę na wakacje a przede mną ponad 1400km i taka niemiła niespodzianka. Ciekawe co jutro usłyszę, mam niby 24 miechy gwarancji ale usłyszeć ten cudowny dźwięk przed urlopem to jakoś nie godzi się człowiekowi jadącemu na odpoczynek. Trzymajcie kciuki za mnie.
                    U mnie podobnie :roll:
                    2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                    2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                    2009 Renault Clio MTV 1.4
                    2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                    2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                    Komentarz

                    • OrsonTSI
                      Rider
                      • 2010
                      • 716
                      • Volkswagen
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      a kiedy ja usłysze ?
                      dzis mija tydzien od odbioru.......
                      OII 1,4 TSI Elegance

                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                      Komentarz

                      • LUKI
                        RS
                        • 2005
                        • 5776

                        Zamieszczone przez cordoba12
                        LUKI czy oprócz tych częśći które podałeś:

                        nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
                        łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
                        napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
                        prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
                        prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
                        uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
                        uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
                        o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

                        trzeba coś jeszcze kupić, czy to juz jest wszystko potrzebne do reanimacji...??

                        nic więcej, no chyba, że nowy olej i filtr oleju do tego setu

                        jak chcesz możemy złapać się w przyszłym tygodniu (piątek) w VAGTECH (Łopuszańska) - będę u Maćka na kilka minut
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz

                        • czto
                          Rider
                          • 2010
                          • 546
                          • Octavia III (5E3)
                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                          Zamieszczone przez OrsonTSI
                          a kiedy ja usłysze ?
                          dzis mija tydzien od odbioru.......
                          Jak temperatura otoczenia spadnie poniżej 15 °C
                          2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                          2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                          2009 Renault Clio MTV 1.4
                          2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                          2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                          Komentarz

                          • lend
                            Rider
                            • 2007
                            • 463

                            Czy po wymianie rozrządu to te podwyższone obroty przy starcie sa nadal czy to znikają??
                            MÓJ SZKODNIK

                            Komentarz

                            • OrsonTSI
                              Rider
                              • 2010
                              • 716
                              • Volkswagen
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              czasami wystepuja
                              OII 1,4 TSI Elegance

                              KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                              Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                              Komentarz

                              • czto
                                Rider
                                • 2010
                                • 546
                                • Octavia III (5E3)
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                Zamieszczone przez lend
                                Czy po wymianie rozrządu to te podwyższone obroty przy starcie sa nadal czy to znikają??
                                Wysokie obroty nie mają nic wspólnego z rozrządem. To "pijar" ekologiczny.

                                W poniedziałek śmigam na kontrolę po wymianie.
                                2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                2009 Renault Clio MTV 1.4
                                2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                Komentarz

                                • matompra
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 220

                                  niestety wymiana nic nie dała, nowe części nie niwelują problemu, po miesiącu użytkowania i przebiegu może tysiąca kilometrów problem powraca, co więcej przy wymianie wymienili uszczelkę na wale i zauważyłem wyciek oleju na dolną osłonę sinika, dzisiaj pojechał i w ramach gwarancji ją wymienili. podobno trafiłem na taki element (lub co cicho powiedziano - mogła to być wina pracownika). Na dodatek wszystkiego zaproponowano mi wykupienie dodatkowej gwarancji na rok w kwicie ponad 1400zł. Mieszane uczucia - powiem szczerze. Tak wiec wymiana nie daje nic, moim zdaniem dalej wciskają wątpliwej jakości elementy a ta cała operacja to taki ruch "puder na syf", a problem dalej zostaje. Lada dzień jadę daleko na wakacje, jak przyjadę ponownie zgłaszam usterkę niech wymieniają ponownie. I jeszcze jedno: pamiętajcie by każde zgłoszenie było odnotowane w książce serwisowej, dzisiaj się musiałem o to upomnieć (ciekawe). To jest jedyna szansa na dochodzenie i potwierdzenie zgłoszonego problemu. A tak dochodzę do wniosku że nic się nie zmieni w tych silnikach, nic nie pomorze, bo łańcuchy zawsze się wyciągały a mechanizm ich naciągu jest bublem i wymiana części pomoże na chwilę. Tego się nie da naprawić, ja wystawiam auto na sprzedaż, i chyba zakupię to nowe TSI z paskiem i po problemie. Ruch kosztowny ale co innego zostało????? Acha, myślę tez o zmianie firmy, oczywiście nie VW i skoda, jaki model polecacie o podobnych parametrach? Moźe Hyunday ix35, Ford Mondeo 1,8 czy 1,6 i oczywiście bez turbo? Doradźcie firmę i model, poszperam na siec i dowiemy się co jeszcze można kupić bez większych obaw.Tylko nowe.
                                  Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
                                  Była:
                                  Jest:
                                  1) Octavia 1,4 TSI

                                  jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

                                  Komentarz

                                  • cordoba12
                                    Ambiente
                                    • 2012
                                    • 210
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    Zamieszczone przez LUKI
                                    Zamieszczone przez cordoba12
                                    LUKI czy oprócz tych częśći które podałeś:

                                    nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
                                    łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
                                    napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
                                    prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
                                    prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
                                    uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
                                    uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
                                    o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

                                    trzeba coś jeszcze kupić, czy to juz jest wszystko potrzebne do reanimacji...??

                                    nic więcej, no chyba, że nowy olej i filtr oleju do tego setu

                                    jak chcesz możemy złapać się w przyszłym tygodniu (piątek) w VAGTECH (Łopuszańska) - będę u Maćka na kilka minut

                                    o której godzinie bedziesz....? Bo ja kurde od 14:00 do 22:00 pracuje, więc ja tylko rano mógłbym podjechac. A chętnie zamieniłbym z Tobą kilka zdań na temat Twoich doświadczeń :-) Ja póki co narazie zbieram kasę na części, więc jeszcze troche pojeżdże na tym rozrządzie :/
                                    Mój Szkodnik :-)
                                    Pozdrawiam
                                    Rafał

                                    Komentarz

                                    • matompra
                                      Ambiente
                                      • 2010
                                      • 220

                                      acha zapomniałem dodać, pytałem w ASO tropem kolegów co do zmiany oleju. Wspomniałem o 5W40 i gościu powiedział że w wyższych temperaturach jest ot rzadszy olej i może wpłynąć jeszcze gorzej na hałas przy odpalaniu, więc te bajki o zmianie oleju to nie obiektywna ocena tylko subiektywna i chyba nikt się teraz do tego nie przyzna. Nie ma to wpływu na problem. Castrol LL jużnei jest produkowany, dokupiłem dolewkę Sheliksa o takiej samej normie, na otarcie łez dodano mi pokrowiec na olej, hahahha. Jeszcze nigdy tak nie wtopiłem autem, a miałem ich dożo, teraz ze łzą w oku wspominam starą poczciwą Felicję 1,3, auto nie do zajechania. Poza tym sledze wątek nowych TSI, czy występuja jakięś inen dolegliwości nowej technologii czy to za nowe dzieło sztuki które jeszcze nie wystąpiło? Ma ktos jakieś doświadczenie z tymi silnikami nowymi TSI?
                                      Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
                                      Była:
                                      Jest:
                                      1) Octavia 1,4 TSI

                                      jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

                                      Komentarz

                                      • Wojtas_Poznań
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 2822

                                        Zamieszczone przez matompra
                                        Acha, myślę tez o zmianie firmy, oczywiście nie VW i skoda, jaki model polecacie o podobnych parametrach? Moźe Hyunday ix35, Ford Mondeo 1,8 czy 1,6 i oczywiście bez turbo? Doradźcie firmę i model, poszperam na siec i dowiemy się co jeszcze można kupić bez większych obaw.Tylko nowe.
                                        matompra, tutaj nie będziemy robić burdelu, bo temat tyczy się rozrządu w 1.4tsi :P ale polecam poczytać: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=62823 nie wiem na ile pomoże, ale conieco powinien rozjaśnić :szeroki_usmiech

                                        Zamieszczone przez matompra
                                        ze łzą w oku wspominam starą poczciwą Felicję 1,3, auto nie do zajechania.
                                        też ma swoje wady.... jedyny plus że prosta konstrukcja, sporo można samemu naprawić no i części w miarę tanie mam taką 15-letnią, 190tys na blacie, jeszcze jeździ :szeroki_usmiech

                                        Zamieszczone przez matompra
                                        Ma ktos jakieś doświadczenie z tymi silnikami nowymi TSI?
                                        jest kilku userów na forum co mają nowe O3 ... najlepiej do nich bezpośrednio kieruj swoje pytania :idea: narazie to można wyczytać że większość zachwycona... głównie spalaniem :P jakby nie zapier**lali to spalanie jak w dieslu :diabelski_usmiech
                                        a teraz kończe już ten OT, dziękuję dobranoc :lol:
                                        SPOT Poznań:
                                        .....
                                        ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                        Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                        Komentarz

                                        • Tichy
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 544

                                          matompra, a może ten hałas jest nieszkodliwy. Jakoś nie widzę masy zgłoszeń o padających 1.4 TSI a jest na forum sporo osób z dużymi przebiegami...

                                          Komentarz

                                          • patryk23
                                            L&K
                                            • 2011
                                            • 1105
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                            Zamieszczone przez Tichy
                                            matompra, a może ten hałas jest nieszkodliwy. Jakoś nie widzę masy zgłoszeń o padających 1.4 TSI a jest na forum sporo osób z dużymi przebiegami...
                                            Poczekaj poczekaj ... tak do 200, 250 tys km wtedy pogadamy .

                                            A co do halasu to pol biedy , gdy to ,wariat, a nikt nie da 100% odpowiedzi co klepie .

                                            Tak więc jestem przychylny tezie ,że ludzie w miarę szybko reagują na to badziewie . Dlatego jeszcze nic nikomu sie nie posypało.

                                            Komentarz

                                            • krzysn
                                              Rider
                                              • 2007
                                              • 515

                                              Zamieszczone przez matompra
                                              no to problem powrócił, miesiąc od zmiany napinacza, łańcucha objawy terkotania po raz trzeci usłyszałem.
                                              Są dwie możliwości: albo miałeś i masz rozrząd sprawny a dźwięki jakie słyszysz są typowe dla rozrządu tsi latem, gdy często włącza się procedura rozgrzewania katalizator lub wymiana rozrządu nie była wykonana poprawnie.

                                              Moja Octavia zaterkotała jeszcze w salonie. Na yt można posłuchać/zobaczyć jak wygląda usterka rozrządu w tsi. Krótko mówiąc dźwięki jakby walić młotkiem w silnik.

                                              [ Dodanow: Pon 08 Lip, 13 07:10 ]
                                              Zamieszczone przez patryk23
                                              Zamieszczone przez Tichy
                                              matompra, a może ten hałas jest nieszkodliwy. Jakoś nie widzę masy zgłoszeń o padających 1.4 TSI a jest na forum sporo osób z dużymi przebiegami...
                                              Poczekaj poczekaj ... tak do 200, 250 tys km wtedy pogadamy .

                                              A co do halasu to pol biedy , gdy to ,wariat, a nikt nie da 100% odpowiedzi co klepie .

                                              Tak więc jestem przychylny tezie ,że ludzie w miarę szybko reagują na to badziewie . Dlatego jeszcze nic nikomu sie nie posypało.
                                              A moim zdaniem większość osób aktywnych w tym wątku gdyby nie ocp byliby bardzo zadowolonym właścicielami tsi. 200-300 km w obecnych czasach to dość dużo nie tylko dla tsi, inne silniki benzynowe również mogą domagać się remontu...

                                              Komentarz

                                              • robreg
                                                L&K
                                                • 2010
                                                • 1195
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                                Zamieszczone przez krzysn
                                                Zamieszczone przez patryk23
                                                Zamieszczone przez Tichy
                                                matompra, a może ten hałas jest nieszkodliwy. Jakoś nie widzę masy zgłoszeń o padających 1.4 TSI a jest na forum sporo osób z dużymi przebiegami...
                                                Poczekaj poczekaj ... tak do 200, 250 tys km wtedy pogadamy .

                                                A co do halasu to pol biedy , gdy to ,wariat, a nikt nie da 100% odpowiedzi co klepie .

                                                Tak więc jestem przychylny tezie ,że ludzie w miarę szybko reagują na to badziewie . Dlatego jeszcze nic nikomu sie nie posypało.
                                                A moim zdaniem większość osób aktywnych w tym wątku gdyby nie ocp byliby bardzo zadowolonym właścicielami tsi. 200-300 km w obecnych czasach to dość dużo nie tylko dla tsi, inne silniki benzynowe również mogą domagać się remontu...
                                                Są tylko dwa problemy w tym co Kolega pisze.

                                                Pierwsze - to to, że podobno mamy odnotowywać postęp ku lepszemu. Czasy, kiedy remonty silników wykonywało się co 100-200kkm już podobno dawno odeszły w niepamięć.

                                                Drugie - to to, że obecnie nie ma czegoś takiego jak rzetelnie przeprowadzony remont silnika, bo się to nie opłaca. Teraz się wymienia części zużyte na nominalne, nie weryfikując czy taka decyzja ma sens. Czasami producent podzespołów nie przewiduje wymiarów naprawczych dla pewnych elementów, a czasami przeprowadzanie takich procedur jest nieopłacalne i podobno np. przy remoncie łożyskowania wału korbowego, zamiast weryfikować zużycie elementów, wsadza się do zużywanych silników nominalne panewki, bo są lepsze niż te stare. Takie remonty kiedyś nazywało sie ruskimi remontami, bo ............... co dawały. Dziś widać, że jeszcze trochę, a wymrą wszyscy specjaliści, którzy o remontach z prawdziwego zdarzenia słyszeli.

                                                Programowe postarzanie w przypadku motoryzacji zaczyna przybierać coraz bardziej groteskowe formy.
                                                Pozdrawiam, Robreg.
                                                ----
                                                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                                Komentarz

                                                • gepardg
                                                  Classic
                                                  • 2013
                                                  • 22

                                                  Czytając ten wątek odnosi się wrażenie, że każdy, kto kupił TSI ma delikatnie mówiąc przekichanie i na 100% padnie mu rozrząd a w promocji polecą mu tłoki itp.
                                                  A każdy dzień należy rozpocząć od obowiązkowego sprawdzenia poziomu oleju i nasłuchiwania czy to tylko katalizator się rozgrzewa czy już może rozrząd dzwoni.

                                                  Tak naprawdę ile jest faktycznych przypadków posypania się silnika z uwagi na rozrząd w latach do końca 2010 roku i od 2011 -> ?

                                                  Komentarz

                                                  • krzysiek83wpr
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 362

                                                    Zamieszczone przez gepardg
                                                    Czytając ten wątek odnosi się wrażenie, że każdy, kto kupił TSI ma delikatnie mówiąc przekichanie i na 100% padnie mu rozrząd a w promocji polecą mu tłoki itp.
                                                    A każdy dzień należy rozpocząć od obowiązkowego sprawdzenia poziomu oleju i nasłuchiwania czy to tylko katalizator się rozgrzewa czy już może rozrząd dzwoni.

                                                    Tak naprawdę ile jest faktycznych przypadków posypania się silnika z uwagi na rozrząd w latach do końca 2010 roku i od 2011 -> ?
                                                    na forum chyba nikt się nie przyznał jeszcze.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...